אוקטובר 15, 2017

בשנים האחרונות נוצר טרנד לעיצוב חדרי ילדים בסגנונות יצירתיים. כיום, לכל ילד וילדה יש תמונה בראש של חדר חלומי, שישמש אותם במהלך הילדות שלהם. כאשר מתכננים חדר ילדים, חשוב להתאים את האווירה בחדר לילד ולקחת בחשבון את העובדה שהילד גדל, מתבגר ומה שהיה מתאים אתמול לאו דווקא יתאים היום. גם אנחנו בתור הורים רוצים לבנות לילדנו חדר חלומות, במטרה לספק להם תחושה של מקום בטוח משלהם בבית. במאמר זה, נתרכז בתכנון חדר לילדות.

עיצוב החדר על פי חדר ההלבשה

לכל ילדה קיים ארון הלבשה עם בגדי ילדות משל עצמה, כך שתוכלו לנסות ולהתאים את סגנון עיצוב החדר אל סגנון הבגדים. למשל, אם הילדה אוהבת ללבוש בגדים צבעוניים, תוכלו ליצור עיצוב חדר בנושא קשת בענן. בחדר מסוג זה, תשלבו עננים מצוירים בקירות וכריות בצורות עננים, קשתות מצוירות בין העננים, שמיים כחולים ובהירים כרקע על כל הקירות, פרפרים עפים בשמיים ועוד. סוג נוסף נפוץ של בגדי ילדות, הוא בגדי ילדות ורודים. צבע ורוד מתאים ליצירת אווירה של נסיכה בממלכה קסומה, מראה שאפשר להשיג באמצעות ציור של חלונות על הקירות, בובות של סוסים מלכותיים, כוכבים ושרביטים – כל אלו יעניקו לילדה שלכם תחושה של נסיכה בממלכת האגדות.

עיצוב החדר על פי הקירות

בחדר מסוג זה, הקירות ידברו בפני עצמם. אופי הילדה יוכל לבוא לידי ביטוי בעיצוב הקירות בחדר הילדים. הדבקת מדבקות במגוון צבעים וצורות, יצרו בין רגע אווירה שלא חלמתם שתקבלו בחדר הילדות שתעצבו. הוספת וילונות על הקירות מעל החלונות ובמקומות נוספים, ישרו אוירה נעימה וביתית לחדר. אפילו מבלי לקחת בחשבון את מיקום הימצאות הרהיטים בחדר, השילוב בין מדבקות, וילונות ותאורה מיוחדת, תיצור אווירה חמימה, מוצלת ובטוחה לילדות שלנו.

עיצוב החדר על פי הסיפור של הילדה

לכל אחד מאתנו היה לפחות סיפור או סרט ילדות שהיה אהוב עליו במיוחד. ילדים רבים ייהנו מעיצוב חדר על פי דמויות מסרט דיסני. לעצב את החדר במדבקות של הדמויות, לרקום חלק מהפריטים בסרט על גבי הווילונות, לקנות סט מצעים ששייך לנושא הסרט ולאבזר את החדר בבובות וצעצועים של דמויות בסרט – כל אלו ייצרו לילדה אוירה של פנטזיה, מעין חלום מתמשך שהתגשם.

עיצוב החדר על פי סביבה מיוחדת

במקום ללכת על הדברים הבנאליים והשגרתיים, בעיצוב חדר מסוג זה, אתם בעצם שוברים מוסכמות. האווירה שאתם בוחרים להעניק לילדות שלכם היא אווירה ייחודית, שונה, מגוונת במגוון צבעים, רעיונות, דמויות, נושאים ועוד. עיצוב חדר על פי בחירה חופשית ומשוחררת של כל פריט ופריט בפני עצמו. המסר בבחירת עיצוב חדר בסגנון זה הוא שחרור, עצמאות וחופש ביטוי.

כדאי תמיד לזכור כי הבטיחות היא מעל הכל ותמיד חשוב לקחת אותה בחשבון בשלבי תכנון החדר.

רוצים גם אתם ליצור עולם מופלא לילדות שלכם? תוכלו למצוא אצלנו מגוון בגדים לילדות בסגנונות שיתאימו לכל אחת. לאתר https://www.sweetgirlshop.co.il/