אוקטובר 16, 2017

בחייו של כל הורה מגיע הרגע המפחיד והמלחיץ הזה: הילד הקטן, החמוד והמקסים הופך בין לילה (לפחות כך זה נראה) ליצור עצבני, עם תנודות של מצב רוח והתנהגויות לא מוסברות – וכן, זה סימן שהילד נכנס ללא ספק לגיל ההתבגרות. אך בתקופה הזו יש מספר דברים שאפשר לעשות על מנת להתמודד עם המצב החדש. אחד מהם – רכישה של מיטת נוער, בתור אקט סימבולי המראה את המעבר למצב הצבירה החדש בבית. לפניכם כל מה שצריך לדעת ולקחת בחשבון לפני שמגהצים כרטיס בשביל מיטות נוער:

מיטת נוער – זו לא רק ספה מתקפלת

באופן תיאורטי, כדי לבחור מיטות נוער, כל מה שצריך לקחת בחשבון זה רק את בן או בת הנוער, אך בפועל אתם תצטרכו לקחת בחשבון גם את כל החברים שלהם, את תחומי העניין שלהם ואת הצרכים הייחודיים שיכולים לבוא לידי ביטוי במיטה. זכרו, כי עבור בני נוער בהתהוות, המיטה היא הרבה יותר מהמקום שבו מעבירים את שעות השינה, במידה רבה זה מרכז החיים. משום שרוב הנערים משתמשים במיטה גם לצורך רביצה עם הטלפון, עליה הם יושבים כשמשחקים באקס בוקס ופעמים רבות גם מכינים שיעורים ואפילו אוכלים (למרות ההתנגדות הנחרצת של ההורים, כמובן).

מאפיינים של מיטות נוער בימינו

כאשר רוכשים מיטות נוער, כדאי מאוד לחשוב קודם כל על המאפיינים שבן הנוער לא חושב עליהם. באופן טבעי, המראה החיצוני הוא הכי חשוב עבור המתבגר הצעיר, אך תפקיד ההורים הוא להשלים את החשיבה החופשית שלו עם פרקטיקה. כל, יש לשים לב לכך שהמזרן של המיטה יהיה מתאים לגוף הגדל. למרות שבני נוער מרגישים שהם כבר אנשים בוגרים לכל דבר, בפועל הליך הצמיחה שלהם נמצא בשיאו, ושינה על מזרן מותאם תתרום ליציבה טובה וחיזוק עמוד השדרה.

מגוון העיצובים הקיים היום גורם לבלבול והמון התלבטויות, אך בכל הקשור לעיצוב – השאירו זאת לבן הנוער, והקפידו על כך שהבחירה שלו או שלה תדאג לא רק לתדמית בין החברים, אלא גם לגב שלו. בנוסף, שימו עין על האחריות, מיטות באיכות גבוהה ביותר מעניקות אחריות לעשר שנים לפחות, וזה בהחלט מעיד רבות על נכונות ההחלטה שלכם.

מיטות נוער מתכוונות – לא רק לבתי חולים!

הצעקה האחרונה בתחום מיטות הנוער, הן מיטות בעלות מנגנון כיוונון. כלומר, המנגנון הזה מאפשר למיטה להפוך לספה וההיפך ולקבוע את זווית השיפוע של הגב. מדובר בטריק שגם ירשים מאוד את החברים, וגם יחסוך מאמצים וסיכונים לגב תפוס (אבל זה כבר רלוונטי להורים דווקא…)

כפי שניתן לראות, האפשרויות כיום הן רבות ומגוונות, ובאמצעות בחירת ספת נוער במסגרת חנות ברמה הגבוהה ביותר, ניתן להבטיח שההחלטה תהיה נכונה גם לכם, גם לבן הנוער וגם לכל החברים הרבים שלו. חנות אמריקן סיסטם תעניק לכם את המבחר הרצוי עם הווייב הצעיר שיבטיח שלא תקבלו פרצוף חמות מהמתבגר שלכם כשתבואו לקנות.